Hoe krijg ik mijn "goeievraag" pagina weer normaal?

Ik heb per ongeluk mijn "goeie vraag" pagina vergroot. Hoe krijg ik dit weer normaal??

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik heb 3x een reactie ontvangen dank u! Maar helaas het lukt nog steeds niet. Het euvel is alleen bij de "goeie vraag" pagina!

Toegevoegd na 41 minuten:
Lieve mensen, ik gebruikte een ergonomische muis. Ik heb dit nu vervangen door een standaard muis! Nu kan ik de "paginagrootte" wel met ctrl en wieltje vergroten dan wel verkleinen!
Allemaal heel hartelijk dank voor uw adviezen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beschrijf eens hoe het er uit ziet, met name de rechter bovenhoek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Druk eens op F11 misschien lukt dat wel?

Het beste antwoord

Waarschijnlijk heb je met je browser ingezoomd. Druk op de CTRL-toets en scroll tegelijkertijd met het scrollwieltje op je muis naar boven; kijk even wat je het prettigste formaat vindt en daar kun je hem dan op laten staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas dit werkt ook niet :-(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi Alknobe, ik gebruik een ergonomische muis en dat heb ik nu verwisseld met een standaard muis. En het is gelukt!!
Hartelijk dank
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ok nou mooi zo!

Andere antwoorden (3)

door het venster te sluiten en opnieuw te openen. of bij je numpad op het toetsenbord staan een + en een - toets. - is voor uitzoomen. tenminste zo werkt dit bij mij, en ik gebruik opera.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als u bovenaan uw adresbalk niet meer ziet drukt u op F11.
Anders even op Shift + Ctrl + - , alle drie gelijktijdig.
Dit is om uit te zoomen, Ctrl en + om in te zoomen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beste depauwroger, dit werkt ook niet!!
Als je terug wilt naar het originele formaat, probeer dan eens de Ctrl toets samen in te drukken met het getal 0