Hoe schakkel ik van mac os x naar windows 7 ?

Ik heb dus windows 7 geinstalleerd op mijn MacBook maar hoe schakkel ik van Mac Os x naar windows 7

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leesvoer:
http://www.computeridee.nl/artikel/windows-op-een-mac-het-beste-van-twee-werelden

Antwoorden (3)

Bij het opstarten moet je het alt knopje ingedrukt houden. Dus als je boing geluidje hoort druk je alt in tot er een venstertje komt met een schij windows en een mac. Nu gewoon met de pijltoetsen kiezen en op enter drukken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je bij het instaleren een dual boot hebt gedaan, zou de keuze automatisch bij het opstarten in je scherm moeten verschijnen.
Frank
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog beter: installeer Virtual Box. Dat laat je Windows draaien in een Mac-venster. Allebei tegelijk dus! Snel simpel en gratis, dus als je na het uitproberen tevreden bent, kun je van die dual boot af.
Als je wat krap in het geheugen zit (minder dan 4 GB denk ik) zou het misschien aan te raden kunnen zijn om dat wat uit te breiden.