Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe schakkel ik van mac os x naar windows 7 ?

Ik heb dus windows 7 geinstalleerd op mijn MacBook maar hoe schakkel ik van Mac Os x naar windows 7

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leesvoer:
http://www.computeridee.nl/artikel/windows-op-een-mac-het-beste-van-twee-werelden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Bij het opstarten moet je het alt knopje ingedrukt houden. Dus als je boing geluidje hoort druk je alt in tot er een venstertje komt met een schij windows en een mac. Nu gewoon met de pijltoetsen kiezen en op enter drukken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je bij het instaleren een dual boot hebt gedaan, zou de keuze automatisch bij het opstarten in je scherm moeten verschijnen.
Frank
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nog beter: installeer Virtual Box. Dat laat je Windows draaien in een Mac-venster. Allebei tegelijk dus! Snel simpel en gratis, dus als je na het uitproberen tevreden bent, kun je van die dual boot af.
Als je wat krap in het geheugen zit (minder dan 4 GB denk ik) zou het misschien aan te raden kunnen zijn om dat wat uit te breiden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding