mijn laptop wordt zo gauw heet als hij aan staat MET accuadapter erin hoe kan dit?

heel vreemd is net gerepareerd fan was stuk dus wordt al veel minder heet Maar als ik zonder snoer op de laptop bezig ben is niks aan de hand maar zodra die erin gaat wordt de boel erg heet tot brandlucht aan toe.
En als ik de laptop uit zet en op laad is er niets aan de hand blijft dan koud wie weet het? da fan is het NIET is totaal nieuw

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik vermoed dat je accu niet helemaal lekker meer is, hoelang draait je lt nog alleen op de accu? _Tijdens laden kan de accu warm worden, soms met een paar slechte cellen, zelfs heet. Dus voel eens nauwkeurig, word vooral de accu warm, of zijn het andere plekken die warm worden? _Verder neem ik aan dat je bij gebruik van je LT alle gaten vijhoud, niet alleen waar de fan zit. Anders kan er geen luchtstroom door je laptop ontstaan.

je laptop heeft een accu, daar haalt je laptop de stroom vandaan. je laptop ligt aan de lader, dus de accu krijgt ook stroom binnen. je accu doet dus dubbel werk! en als ie aan de lader ligt zijn energie besparende profielen ook uit den boze, dus draait ie sneller/warmer...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100