Hoe kan ik gratis muziek op mijn pc zetten?

Ik gebruikte eerst altijd bearshare maar deze maakt je pc sloom en dat vindt ik maar niets. Iemand suggesties?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ga naar YouTube en zoek het liedje dat je wilt downloaden op. Download een youtube converter zodat je deze gemakkelijk kan downloaden. Voor hele albums is dit veel werk: voor albums kun je beter naar Piratebay gaan en de naam van het album intypen. Piratebay is geblokkeerd in Nederland dus je moet je een proxy gebruiken, die kun je hier uitzoeken: http://about.piratereverse.info/proxy/list.html

Download eerst het programma Utorrent. Ga daarna naar bijvoorbeeld www.kat.ph zoek daar de muziek die je hebben wilt en Utorrent haalt het voor je binnen.

Ga naar www.listontoyoutube.com dat spreekt voor zich op die site 1 liedje binnen 20 sec

probeer eens grooveshark dat is net zoiets al spotify en is compleet legaal, het is een streaming dienst en voordeel is dat het geen schijf ruimte permanent in beslag neemt. anders probeer eens somud

Bronnen:
www.grooveshark.com
www.somud.com

Als aanvulling op de andere antwoorden: Het downloaden van muziek voor eigen gebruik is legaal, maar het uploaden ervan niet. Zodra je met torrents gaat werken, upload je tegelijkertijd en overtreed je dus de auteursrechtenwet. Wees je bewust van het risico op strafrechtelijke vervolging of boetes, al hoewel de kans minimaal is in Nederland.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100