Hoe kan ik gratis muziek op mijn pc zetten?

Ik gebruikte eerst altijd bearshare maar deze maakt je pc sloom en dat vindt ik maar niets. Iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar google en zoek ''Youtube Convert" dan zie je iets van youtube naar MP3 converter, copy de link van youtube naar daar, druk op downloaden en je hebt het liedje in MP3-file (:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De URL van het liedje moet je daar in kopieren wel te verstaan.

Antwoorden (4)

Ga naar YouTube en zoek het liedje dat je wilt downloaden op. Download een youtube converter zodat je deze gemakkelijk kan downloaden.

Voor hele albums is dit veel werk: voor albums kun je beter naar Piratebay gaan en de naam van het album intypen. Piratebay is geblokkeerd in Nederland dus je moet je een proxy gebruiken, die kun je hier uitzoeken:

http://about.piratereverse.info/proxy/list.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar www.listontoyoutube.com dat spreekt voor zich op die site 1 liedje binnen 20 sec
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
probeer eens grooveshark dat is net zoiets al spotify
en is compleet legaal, het is een streaming dienst
en voordeel is dat het geen schijf ruimte permanent in beslag neemt.
anders probeer eens somud
capthavoc
11 jaar geleden
Als aanvulling op de andere antwoorden:
Het downloaden van muziek voor eigen gebruik is legaal, maar het uploaden ervan niet. Zodra je met torrents gaat werken, upload je tegelijkertijd en overtreed je dus de auteursrechtenwet. Wees je bewust van het risico op strafrechtelijke vervolging of boetes, al hoewel de kans minimaal is in Nederland.