Ik heb een MacBook pro daar wil ik een pccd rom bekijken en luisteren het merk is Berlitzmethode vanzelfsprekend Frans als ik hem in de drive stop ?

Kan hem niet lezen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Mogelijk is je CDrom niet compatibel met Apple computers.
Oplossing 1: Neem contact op met de leverancier voor een Apple versie.
Oplossing 2: Schaf een pc met windows aan (of regel een oude pc met windows software)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oplossing 3: Installeer Windows middels BootCamp, Parallels of VMWare Fusion.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Neem ipv Fusion Virtual Box (www.virtualbox.org). Kost niks, maar werkt als een trein. Een emulator zoals Fusion of Virtual Box is veel makkelijker en sneller geïnstalleerd dan Bootcamp oid en je hoeft om je Mac weer te kunnen gebruiken niet te herstarten!