Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn scroll doet heel raar, wat kan ik doen?

Ik heb de laatste tijd erg last van mijn muis scroll.
Als ik op internet door sites scroll (naar beneden , naar boven) Dus, bijvoorbeeld, als ik een x naar beneden scroll, gaat hij 2x naar boven en 1 x naar beneden. Zo iets ongeveer.
Heb al een andere muis geprobeerd precies hetzelfde probleem! Heb deze bij een andere computer aangesloten werkt prima! Dus het ligt niet aan de muis.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Kijk eens in je browser instellingen. Ik weet bijvoorbeeld dat in Firefox de optie 'smooth scrolling' soms aan kan staan.
Deze manier van scrollen vind ik zelf ook niet prettig, probeer deze eens uit te zetten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Extra -> opties -> geavanceerd -> algemeen -> 'vloeiend schuiven/smooth scrolling' uitzetten.
(Lees meer...)
Kimath
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Niet alleen bij browsers, ook bij msn en bij games. En als ik de scroll al lichtjes indruk gaattie zelfs naar bovven en naar beneden.
Kimath
11 jaar geleden
dan zit het ergens bij de instellingen van Windows zelf denk ik.
wat staat er bij de eigenschappen van je muis als je die bekijkt via configuratiescherm?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
top

Andere antwoorden (1)

Muis verwijderen, weer aansluiten en opnieuw installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding