hoe verwijder je een administrator account?

ik heb op de computer 2 accounts met administrator. we noemen het maar even account 1 en account 2. account 1 was als allereerste administrator. daarna maakte ik account 2 aan en maakte die ook administrator. nu wil ik account 2 verwijderen maar dat doet hij niet. ik kan account 1 wel verwijderen, maar die moet blijven. hoe verwijder ik account 2? die ook als administrator is. alsjeblieft help me ermee.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Ik denk dat je account 2 eerst moet afwaarderen naar een gebruiker en dan kun je hem vanaf account1 verwijderen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, dat wil ik dus ook doen. maar hoe moet dat, als ik dat toch eens wist.
vanaf account 1 account 2 verwijderen moet lukken toch ?
capthavoc