Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb inkt gekocht voor mijn printer maar hij acepteerd hem niet zie uitleg?

Ik heb inkt gekocht voor mijn printer mijn zijn geen originele inktcartridges en ik had eerder inkt voor mijn printer gekocht die waren originele maar waren verkeerden en terug brengen kon ook niet dus ik heb wat gespeeld met me printer en nu acepteerd hij de niet originele inktcartridges niet komt dat omdat ze niet origineel zijn of omdat ik beetje met me printer gespeeld heb

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
486

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Misschien staat hij nu nog in die speel modus en wil hij niet aan het werk. kijk eens of er voor jou printer een hardreset mogelijk is. Dat staat in de handleiding( terug zetten fabrieksinstellingen/factory default settings.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De meeste moderne printers aanvaarden geen vreemde cartridges , zelfs originele hervulde worden geweigerd.
De software van de meeste printers zijn daarvoor aangepast.
Wat kan helpen is het volgende:
u houdt de reset/resume knop op de printer ingedrukt gedurende 5 seconden, de foutmelding zal verdwijnen maar het lampje naast de kleur of zwart zal blijven pinken, het printen zal wel starten.
Mogelijks een andere toets of combinatie afhankelijk van merk en type printer ( zie uw handleiding).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding