Hoe kan ik een tv-serie branden op DVD inclusief ondertiteling?

Ik heb een .avi bestand en daarbij de ondertiteling in een .srt bestand. Hoe moet ik dit op een DVD branden om op de DVD-speler van de tv te kunnen bekijken?

Moet ik dit eerst omzetten terug naar VOB bestanden?
Ik heb geen idee...

Toegevoegd na 1 minuut:
De orginele DVD is beschadigd en onbruikbaar om de VOB bestanden er nog goed af te halen. En alleen in het Engels.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

gebruik dvd-flick, dat is een fluitje van een cent.
als je de srt. dezelfde naam geeft als de avi, dan voegt dvd-flick deze automatisch toe.
verder kun je menu's toevoegen en de ondertitels bewerken. erg veel mogelijkheden en niet zo moeilijk. na afloop moet je de map met deze bestanden op een dvd branden.
het duurt wel ruim een uur, dat is een nadeel, maar er is geen progamma die het sneller kan geloof ik.
of weet iemand iets anders?
succes ermee, als je nog vragen heb ze je het maar
groetjes jamie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel voor je antwoord, ik ga dat eens proberen. +1