Inloggen in het account waarmee de video geplaatst is, en dan simpelweg verwijderen. Denk dat het wel even kan duren voordat de video volledig is verwijderd uit het database van youtube
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit duurt inderdaad wel even. Reken op rond de 24 uur voordat je video's verwijderd zijn uit de zoekresultaten en de zoeksuggesties.

Voor een verdere uitleg voor het verwijderen van je video hebben ze hier een mooie stappenplan gemaakt inclusief afbeeldingen:

http://support.google.com/youtube/bin/answer.py?hl=nl&answer=55770

Veel succes!

Cashher