Hoe laat ik mijn laptop stoppen met vergrendelen?

Ik wilde net mijn laptop aanzetten, ik kwam bij het inlogscherm (dat je je wachtwoord in moet tikken). Ik tikte mijn wachtwoord in en er kwam een zwart scherm. Dit zwarte scherm bleef, dus ik zette mijn laptop uit. Toen ik mijn laptop weer aanzette stond er metteen bij het inlogscherm 'uw laptop is vergrendeld'. Als ik nu weer mijn ww in tik komt er weer een zwart scherm, als ik hem nu weer uit en aanzet staat er weer 'uw laptop is vergrendeld' bij het inlogscherm. Dus eigenlijk kan ik mijn laptop niet meer aan en niet meer uitzetten. Hoe laat ik mijn laptop stoppen met vergrendelen zodat ik hem weer kan gebruiken?

Het kan denk ook geen virus zijn aangezien ik de nieuwste norton op mijn laptop heb.

Mijn laptop was de vorige dag wel uitgevallen terwijl ik bezig was, omdat hij oververhit werd, aangezien ik de hele dag guild wars 2 heb gedaan.

Kan iemand me A.U.B helpen?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
17.1K

Antwoorden (2)

Het zwarte scherm wordt veroorzaakt door het spel dat je aan het spelen was. Door het omschakelen van "gewoon" beeld naar het beeld van het spel, kan windows en/of je grafische kaart in de war raken.

Je kunt het beste je laptop even echt uitzetten. Dus niet zoals je al eerder deed, maar echt afsluiten. Bijvoorbeeld door de aan/uitknop een aantal seconden ingedrukt te houden.
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed antwoord
Kijk eens in Windows Taakbeheer welke toepassingen er nog actief zijn en stop desnoods alles.
Dat kan u bereiken door Ctrl + Alt + Del gelijktijdig in te drukken, daar ziet een keuzemogelijkheid "Taakbeheer starten" en dan naar het tabblad "Toepassingen" gaan.
Daar ziet u die en kan u er een aanklikken en dan "Taak beeindigen" aanklikken.