Hoe krijg ik ping van blackberry op mijn gejailbreakte iPhone?

Ik heb wel wat dingen gevonden maar dat werkte niet. En ik heb het wel eens ergens gezien op internet dat het kan maar hoe.

En ik wil echt ping dat ik kan chatten met Blackberrys geen apps zoals Pingchat ?

Toegevoegd na 37 minuten:
Geen reacties dat het niet kan

Weet jij het antwoord?

/2500

lukt niet anders heet het niets voor niets BLACKBERRY messenger en verdient blackberry er niks aan als samsung en iphone die ook heeft. filmpjes moet je niet vertrouwen. dat zijn die mislukte versies. die verzenden slecht. zijn sloom. oud. enz

"Geen reacties dat het niet kan" het kan gewoon niet. Blackberry Message is een service die Blackberry aanbiedt voor officieel alleen maar Blackberry toestellen. En het is nooit ontwikkeld voor andere toestellen. Helaas, maar wat je wilt is niet mogelijk Cashher

Het is onmogelijk dat je BBM kunt gebruiken op een iPhone of elk ander toestel behalve Blackberry. Om BBM te kunnen gebruiken heb je een unieke ID (PIN) nodig en die krijg je alleen als je een blackberry hebt. Overigens zouden er plannen zijn van Blackberry om ook iPhone en Android toe te laten tot de BBM gebruikers. Wel zou je dan een 'standaard' versie krijgen in tegenstelling tot de BBM voor Blackberry die wel alle functies krijgt. Maar vooralsnog zijn dit speculaties, dus ik moet je teleurstellen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100