Waarom komt een foto die je wilt delen op facebook soms alleen op je tijdlijn te staan?

Soms wil ik een leuke foto op facebook delen, en dan deel ik het en dan staat er: Dit is op je tijdlijn geplaatst. En dan ga ik naar mijn startpagina en zie ik de foto niet daar, alleen op mijn tijdlijn. Kunnen mijn vrienden dan ook de foto gelijk zien, hoewel hij niet op mijn startpagina staat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Je vrienden kunnen de foto dan gewoon zien: kijk voor de zekerheid naar de instellingen die je bij het delen gebruikt.

Bovenaan staan de populaire foto's/statussen dus vandaar dat de foto niet bovenaan staat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ja, jouw vrienden zien gewoon jouw foto in hun nieuwsoverzicht. Vaak als men dan een reaktie geeft staat het ook meteen in jouw nieuwsoverzicht. Ikzelf vind het ook erg onhandig, maar ben er nog steeds niet achter hoe dit kan. Dat is iets wat alleen Facebook kan veranderen.