Kan ik elke videokaart in elke computer stoppen?

Hallo,

Ik heb heb een oude desktop en wil er graag spellen op spelen. Het blijkt dat ik een hele slechte videokaart heb (124mb) en wil een zwaardere kopen. Moet ik nog ergens op letten?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Welke aansluiting zit er in de desktop?
Het oudere agp of toch de nieuwe pci-e? Agp videokaarten zijn bijna niet meer nieuw te krijgen.
Ook even checken wat je voeding aankan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jups voeding en eventuele extra stroomtoevoer is ook nog een punt.+

Andere antwoorden (2)

Je moet goed kijken wat voor aansluiting die heeft: AGP of PCI-E, die zijn niet onderling uitwisselbaar:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kan zeker niet, als je een AGP videokaart/moederbord hebt kun je er niet een PCI-e videokaart in doen. Is er iets meer wat je kan vertellen over je PC, dan kunnen we misschien ontdekken wat voor slot je moederbord heeft.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een geintregeerde videokaart dus dat weet ik niet. De videokaaet die ik gezieen heb is ddr3 en in,mijn pc zag ik 2 ddr2 kaarten zitten kan dit kwaad?