Al die advertenties op internet, zoals win en Ipad of Ipod! Kan er een kern van waarheid in zitten of is het een virus?

http://www.iphoneclub.nl/120003/gratis-iphone-of-ipad-winnen-apple-hanteert-strenge-regels/ Dit is wat ik vond...
Als je nou vaak genoeg meedoet aan die acties, bestaat er dan echt een kans dat je iets wint?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

het hoeft geen virus te zijn, maar als iemand al zo gratis producten moet promoten of zich zo in moet dekken tegen .e.e.a. dan is er iets niet goed.

daarbij zal je gegeven in moeten vullen, en DAN krijg je een bagger binnen. aan reclame maar men kan van alles en nog wat meesturen.

zo was ik ook een keer zo handig om het te proberen. ging om gratis boodschappen, een enquête waar je wat mee kon winnen.

hele mailbox vol met van alles en nog wat, maar ook de vast telefoon rinkelde spontaan vaak door lastige mensen aan de andere kant van de lijn.

het begon dus met boodschappen, en kreeg een vrouw aan de telefoon die traprenovaties aan wilde smeren.
heb me rot gelachen, ging er helemaal in mee, en alles wat de aanbood daar was is helemaal 'voor'.
toen wou ze een afspraak maken om mensen te sturen.
gaf haar te kennen dat ik niet thuis hoefde te zijn: mevrouw ik woon in een FLAT dus laat zich maar uitleven in het trappenhuis.

heb wel ff gevraagd hoe ze aan mijn gegevens kwam, en mij daar af wil melden omdat ik anders ook lastig kan zijn. (stukjes op internet zijn niet altijd een GOEDE reclame voor een bedrijf)

als dingen gratis zijn doen ze niet zo moeilijk en zitten er geen haken en ogen aan. dus trap er niet in en vergeet niet dat al je gegevens koopwaar zijn voor bedrijven die je wat aan willen smeren en virussen of bagger naar je kunnen versturen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Waarschijnlijk is er wel een kans, maar slechts een hele kleine. Je moet je realiseren dat bij r bij deze acties kleine aantallen prijzen zijn te winnen en heel veel mensen mee kunnen doen.
Als de actiemgratis is, kan je een gokje wagen. Maar moet je er voor betalen, dan zou ik het niet doen. Lijkt me zindenvan het geld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er is idd een wetgeving voor. maar hier zitten zoveel mazen in, en het WWW is zoooo enorm breed dat dit nooit in de hand te houden en te controleren is. C+
Zijn oplichters en als er iets van een loterij bij zit zoals postcode loterij is dat waarschijnlijk nep want die werken zo gewoonweg niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leuke sport MELD FF WAAROM...
Zo een bedrijf is uit op jou gegevens,die dan worden doorverkocht aan allerlei bedrijven weer
En ik denk wel dat ze iets verloten ,daardoor geef jij dan vrijwillig je gegevens af
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1 booming buisnes die bagger.
Die knipperende 'u bent de miljoenste bezoeker' of 'win een ipad' reclames die vaak als pup-up verschijnen of bovenaan een website staan geven je gegarandeerd geen enkele kans op een prijs. Die bestaan enkel en alleen om je computer vol te stoppen met trekking-cookies, spyware en virussen. NOOIT op klikken! Wat dit is weet ik niet precies maar dit lijkt me ook een gevalletje 'geef ons al je gegevens en we geven niets terug'
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+1 :) motivatie: het enige wat het oplevert is bagger in je compu, en een hoop ergernis! soms hoef ik niet eens te klikken als die sh*t voor mijn snotter verschijnt. sterker nog: het is niet weg te klikken ook in veel gevallen. en de andere ads gaan wellicht wel op en krijg je 'iets', maar enkel als er bevestigd is dat je in in de addertjes onder het gras trapt en voorlopig vastzit aan de kleine regeltjes waar ze toch een heel stuk minder duidelijk mee zijn.