Elastiek om kiezen voor ortho gevaarlijk als je gaat slapen?

Kan het bijvoorbeeld losschieten want het is om een beetje ruimte tussen de kiezen te krijgen als die er is schiet die los kun je dan stikken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je stikt in ieder geval niet in je slaap.

Het beste antwoord

Mijn beide dochters hebben een beugel gehad met elastiekjes. Er is erin hun slaap nooit 1 los gegaan. Verder zijn die elastiekjes zo klein, dat je ze gemakkelijker doorslikt, dan dat je er in stikt.
jc54
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou ik heb nu nog geen beugel volgende week pas heb nu alleen elastiekjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dankuwel heb nu al 3 nachten geslapen heb me zorgen gemaakt om niks

Andere antwoorden (1)

ik heb ook voordat ik mijn beugel kreeg die elastiekjes gehad.
en bij mij is er wel eentje losgegaan, maar dat kan echt geen kwaad.
wees niet bang ;)