Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hotmail is geblokkeerd, wil mijn account terug, maar het lukt niet. Kan iemand mij helpen?

het account wat geblokkeerd is heb ik 12 jaar geleden ofzo aangemaakt dus heb geen telefoonnummer toegevoegd en mijn geheime vraag weet ik ook niet meer. Het invullen van het formulier om het terug te krijgen lukt ook niet. Dit komt omdat je perse antwoord moet geven op de vragen die op het formulier staan. En geen extra vakje open hebt met opmerking om zelf nog wat in te vullen. Ik wil mijn account echt graag terug kan iemand helpen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
668

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Zoveel keuze in geheime vragen is er toch niet? Was je een tiener toen je het account aanmaakte? Bedenk wat toen jouw interesses toen waren. De naam van je eerste huisdier, of je favoriete leraar, je beste jeugdvriend, de geboorteplaats van je moeder, of het beroep van je grootvader? De laatste optie is nog je favoriete historische figuur.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Om te voorkomen dat bijvoorbeeld het emailadres janjansen@hotmail.com jarenlang niet gebruikt wordt en daarmee voor anderen de mogelijkheid wordt geblokkeerd om dat emailadres te gebruiken, hebben providers bedacht dat na een bepaalde tijd van inactiviteit dat emailadres vervalt. Het scheelt hun dan ook nog wat ruimte en eventueel werk.
Als jij 12 jaar niet naar dat adres hebt omgekeken, zal er niet veel belangrijke informatie op dat adres staan. Wat je kan doen is een nieuw account maken met de oude naam als naam. Misschien is er niemand nog in de verleiding gekomen om die naam te kiezen.
Overigens gaat Hotmail als zodanig stoppen en kan je beter de nieuwe extensie kiezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@ Amadea, Ik wist mijn geheime vraag nog wel, alleen het antwoord niet, beetje verkeerd beschreven hierboven zie ik. @HannesSlooba Er staat helemaal niet dat ik dat email adres 12 jaar niet gebruikt hebt, maar 12 jaar geleden heb aangemaakt. Er staan dus degelijk wel belangrijke dingen in. Maar bedankt voor jullie snelle antwoorden! Het is me inmiddels naar 2,5 week zelf uitzoeken, net gelukt om mijn account te deblokkeren.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding