Als ik op internet kijk bij bijvoorbeeld een tekst, staan er woorden onderstreept en als ik er met de muis overheen ga, komt er reclame. Hoe weg doen?

Hoe kan ik deze irritante reclame verwijderen? Ik heb de pc gescand en het is geen virus.. Internet geschiedenis verwijderen helpt ook niet. Ik ben nu dus op goeievraag.nl en daar is het ook zo, ik heb er een printscreen van gemaakt (zie afbeelding).

Weet jij het antwoord?

/2500

Even deze extensie installeren: AdBlock. Je moet zelf even uitzoeken welke je nodig hebt, want ik weet niet welke browser je gebruikt: https://www.google.nl/search?q=adblock&aq=f&sugexp=chrome,mod=13&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Ik had hetzelfde probleem. IK heb mijn laptop hersteld naar een eerdere herstelpunt. Toen was ik ineens van die irritante reclame af. Probeer eens te kijken of je je pc kunt herstellen. (ik gebruik windows 7 en dan kan het als je de optie aan hebt staan.) Toegevoegd na 1 minuut: stappen die je kunt volgen als je win 7 hebt. 1. Ga naar configuratiescherm 2. klik op ''herstel'' (dit is een van de icoontjes) 3. klik op ''systeemherstel starten''. 4. Volg de stappen die hierna volgen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100