Help! Ik heb per ongeluk mappen verwijderd in mijn documenten. Wie weet hoe ik ze terug kan vinden?

Ik heb per ongeluk mappen en documenten verwijderd in mijn documenten. Ik ben naar mijn prullebak gegaan en alle items weer teruggezet, maar alle bestanden en bv. foto's en filmpjes zijn inderdaad weer terug, maar de belangrijkste mappen kan ik niet terugvinden. Als ik ze opzoek bij het menu start dan komt er te staan dat de map gewijzigd of verplaatst is en of ik dan de bijbehorende snelkoppeling wil verwijderen. Weet iemand hoe ik mijn mappen terug kan vinden?? Of ben ik ze definitief kwijt? Bedankt alvast!

Toegevoegd na 34 minuten:
Bedankt voor de reacties tot nu toe. Ik weet wel een aantal namen van de mappen en heb ze geprobeerd op te zoeken in Verkenner. Daar komen dus niet de originele mappen boven water. Er komt dan te staan of ik de bijbehorende snelkoppeling wil verwijderen, zoals ik hierboven al had beschreven. En ik zal dan idd iemand in gaan schakelen om het weer terug te vinden!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.5K

Antwoorden (3)

Je kan gewoon in je Verkenner de zoekopdracht geven met de naam van de Map (moet je die nog wel weten). Als ze uit de Prullenbak zijn verwijderd, kan je proberen om met dit gratis progje het zaakje weer te vinden:

http://www.piriform.com/recuva
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je het nog niet geprobeerd hebt, en je weet (een deel van) de naam van de mappen die je kwijt bent, gebruik de zoekfunctie in Windows Verkenner of via Start. Mogelijk duiken ze dan op, en kun je meteen achterhalen waar ze staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar een computerzaak in de buurt.
Zij weten je vast wel te helpen!
Bij mij werd alles gefixt.
Dan zijn al je mappen weer terug ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je het liever aan een professional wilt overlaten dan.