Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn laptop met Windows Vista "herstellen" naar hoe hij was toen ik hem kocht?

Ik wil dus alle instellingen weer terugzetten naar hoe hij was als toen ik hem kocht want ik vind dat er teveel onnodige gedownloade troep opstaat. Kan ik hem dus zelf herstellen? Hoe? Ik ben er trouwens van bewust dat alles (dus documenten, afbeeldingen etc) dan verloren gaat. Ik heb de eMachines laptop met Windows Vista Basic.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

ja dat kan,een emachine heeft als het goed is een herstelpartitie
deze moet je aanspreken tijdens het opstarten van je laptop.
je start op en drukt snel een bepaalde toetsencombinatie in
Dan krijg je herstel menu en daar kun je kiezen wat je wilt doen terug naar fabrieksinstellingen is wat jij wilt
ik weet niet welke toetsencombi je moet in drukken
maar ik geloof dat emachines die optie aangeven in het opstart scherm
dus kijk goed of kijk even in je handleiding welke toetsencombi je moet indrukken

even op internet gekeken ik geloof dat alt-F10 voor jouw geldt
(Lees meer...)
capthavoc
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hallo voordat je hem terug gaat zetten zet je alle bestanden foto's etc op een externe schijf . Of kijk hier er staan goede tips en hoe je het moet doen Het zou zonde zijn als je alles kwijt raakt http://www.schoonepc.nl/stappenplan.html
Succes ermee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding