Ik heb prepaid, ik internet via wifi. Het volgende mijn provider heeft zonder te vragen internet ingeschakeld en berekend internet per mb. Mag dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (4)

Ook al is het Prepaid, de dataoverdracht staat standaard aan. Je moet op je telefoon de optie dataverbinding uitschakelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hier had ik ook last van, binnen een paar dagen al mijn prepaid tegoed op. Maar toen had ik dat uit gezet en was het weer goed. :)
capthavoc
11 jaar geleden
je moet voorkomen dat 3g aan staat op het moment dat je gaat internet
dat kan je uitzetten door data geen 3g te laten gebruiken alleen wifi
Volgens mij krijgt iedereen en of het nu pre paid of abonnement is verschillende sms jes met de instellingen van je telefoon voor internet mms etc, je kunt deze openen en accepteren of je gooit ze weg, bij acceptatie ga je Mb verbruiken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is geen overschakeling je kan via hetzelfde signaal zowel bellen als internetten de minuten verbinding gaan gewoon van je prepaid tegoed af
das wel normaal
ook al zo je geen internet bundel bestellen je kan altijd internetten.

maar je moet dus voorkomen dat internet gebruikt maakt van 3g
dus in je instelling moet je aangeven dat je data alleen via wifi wilt ontvangen
capthavoc
11 jaar geleden
Ja, dat mag. Het is nu aan jou om te bepalen of je het wil gebruiken. Wil je dat niet, dan zet je internet via 3G uit.
Simpel en toch eenvoudig.