Welke processors van de i5 serie zijn goed?omdat de snelste van de i3 sneller zijn als de traagste i5, dus wat zijn de snellere en tragere?

Ik wee

Toegevoegd na 2 minuten:
sorry :ik weet dus niet wat de snellere en tragere i5's zijn

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Nou, de i5 is in alle vormen sneller dan de i3. Even nog iets, de snelheid van een CPU is ook niet alles, wat ook belangrijk is is hoeveel taken die tegelijk kan uitvoeren, zgn Hyperthreading. Als je een CPU hebt van 2 x 3 Ghz en je zet deze af tegen een met 4 x 2,5 Ghz, dan lijkt de laatste langzamer, maar in feite is ie sneller omdat ie meer taken tegelijk aan kan.

In het volgende overzichtje wordt e.e.a. haarfijn uitgelegd:

http://computerkiezen.nl/website/computer-onderdelen/verschil-core-i3-i5-i7-processor-intel/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vandaag oude computer laten binnen brengen en degene die het gemaakt had zei dat van de i3's en i 5's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de i5 is beter dan de i3 en het ligt er ook aan wat je werk geheugen is en hoe je de bestanden verdeeld over je computer