Mijn telefoon doet t alleen nog maar met de stekker erin, zodra ik buiten ben doet ie t 5min en slaat uit (met een volle battery)

Mijn telefoon doet t alleen nog maar met de stekker erin, zodra ik buiten ben doet ie t 5min en slaat uit (met een volle battery!) Ik heb een samsung galaxy S voor nu 1.5 jaar ambonement v 2 jaar.Dus nu kan ik alleen nog thuis bereik hebben, dit mag toch niet gebeuren? Hebben meer samsung gebruikers hier last van? Ik ben er gewoon door gefrustreerd door.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Grote kans dat het aan de accu ligt want die zijn erg gevoelig. Je hebt meestal maar een half jaar garantie op de accu dus een nieuwe krijg je niet. Ook bij een telefoonverzekering zijn ze heel erg moeilijk net accu's. Maar het kan ook nog ergens anders aan liggen. Opties zat. Je kan hem het beste even proberen een accu van een kennis er in te doen en kijken of dat werkt. Lukt dat kun je op internet gemakkelijk een nieuwe accu vinden. Werkt dat niet ga even langs een telefoonwinkel. Die sturen hem (meestal) op en na 3 weken krijg je hem weer gerepareerd terug! S6 ermee

ik ben bang dat je batterij kapot is, even terug sturen (als je nog garantie hebt) of een nieuwe batterij kopen.

Ziet u eens na of de contactlipjes voor de batterij niet te diep ingedrukt zijn. Het zou kunnen dat u batterij niet steeds contact maakt met die lipjes. Probeer maar eens die naar buiten te plooien, vooral de plus + zit soms te diep na een val of veelvuldig gebruik. De min - heeft normaal veertjes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100