Hoe zet ik foto's van mijn Iphone 4s naar mijn laptop?

Toegevoegd na 5 minuten:
Oftewel: hoe importeer ik ze op mijn laptop.
Ik weet niet echt waar je kunt vinden hoe ze je importeert?
(Ik heb al zo'n usb kabel).

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (4)

ik zou zeggen koop een usb kabel voor de i phone 4 s en gebruik dat
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik sluit de iphone aan op de comp via de usb kabel. Dan start hij automatisch itunes op, deze sluit ik af en ik open dan via verkenner de iphone. Hier vind je de foto's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien een domme vraag, maar waar vind je de verkenner? :p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon windows verkenner of via deze computer
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, gevonden. Bedankt!
Heb je een windows computer? Dan zal waarschijnlijk, nadat je de iphone op je latop hebt aangesloten, automatisch een schermpje verschijnen, waarbij je kunt kiezen om foto's filmpjes e.d. Kunt importeren. Zo doe ik het zelf ook met mijn ipod touch.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wanneer je uw iPhone al oplaad via laptop gaat er op het scherm al een tekstje komen van foto,s opladen en dan instructies volgen,niet moeilijk :)