Wat is de beste e-reader voor gebruik met Bol.com?

Ik heb een kindle touch 3G voor Amazon.co,. Daar lees ik veel boeken op die je ook via die kindle kan kopen en downloaden (gratis via 3G of via een Wifi verbinding).
Dat zou ik ook graag met Nederlandstalige e-boeken willen via Bol.com
Welke e-reader is daar het beste geschikt voor?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik ben heel tevreden over de Sony-reader (PRS 650). Inmiddels is er ene nieuwe versie met wifi, en hij is ook nog goedkoper geworden.