Je zult waarschijnlijk een internationale rechtszaak moeten beginnen om facebook te verwijderen.
Het is een groot en rijk bedrijf dus de kans dat je die zaak wint is klein.
Misschien kun je beter je account verwijderen en de site blokkeren in je firewall. Er zijn veel bronnen op internet die je met dat laatste kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, gevalletje 'de vraag letterlijk beantwoorden'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Niksert: vandaar het tweede deel van het antwoord...
Als je facebook verwijderd moet je een paar dagen wachten. Soms bedenk je je later en als je dan weer inlogt word het ongedaan gemaakt. Ik geloof dat ze je dan een datum geven voor hoe lang je account dan officieel verwijderd word
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Facebook kun je niet verwijderen.
Je zal eerst moeten inloggen en dan jouw account bij Facebook moeten opzeggen"verwijderen"
Frank