Hoe kan het dat mijn ene iPad sneller batterij verliest dan mijn andere, terwijl ze even oud zijn en in de basis precies hetzelfde ingesteld zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Het kan zijn dat de ene meer is gebruikt/ meer apps open heeft staan / bluetooth aan heeft/ een andere versie iOS heeft/ meer wordt gebruikt/ al vaker is opgeladen of al aan de lader wordt gezet bij 30% (probeer de iPad pas op te laden al hij minder dan 10% batterijlading heeft!) / vaker van de lader gehaald terwijl hij nog niet vol was.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goed antwoord. Zou je misschien naar mijn vraag kunnen kijken en beantwoorden heb graag een antwoord nodig
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje, welke categorie? Ps: ik ben maar een 14 jarig jongetje, ik kan niet alles oplossen, ben alleen goed met pc ed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha ik vind dit heel grappig. Ik ben toevallig ook 14 en ik kan ook best goed met Comp. Omgaan enzo maar ik zit ook een beetje met mijn iPhone batterij dat hij een beetje raar doet met de batterij. Maar je kunt bij mijn profiel kijken daar zie je mijn vraag staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Done :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ook weer
Ik kan weinig meer op het vorige antwoord kan toevoegen maar het kan misschien zijn dat de andere inderdaad meerdere laadcyclus heeft gehad. Dat is van 100 procent in totaal opladen. Als je 400 laadcyclus hebt gehad is de capaciteit van de iPad die minder lang batterijduur heeft natuurlijk door die reden achteruit gegaan. Maar dat weet je zelf natuurlijk beter. Ik denk nog even na over een andere oorzaak maar je zou de instellingen nog kunnen nachecken of je dingen die de batterij snel leeg laat lopen uit te zetten. Succes nog ermee.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In versie 5.1.1 is volgens Apple trouwens de batterij verbeterd, maar sommige gebruikers hebben nog klachten dus je zou het kunnen proberen.
Verschillende geheugencapaciteit en draaiende programma's.