Hoe kan het dat mijn ene iPad sneller batterij verliest dan mijn andere, terwijl ze even oud zijn en in de basis precies hetzelfde ingesteld zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het kan zijn dat de ene meer is gebruikt/ meer apps open heeft staan / bluetooth aan heeft/ een andere versie iOS heeft/ meer wordt gebruikt/ al vaker is opgeladen of al aan de lader wordt gezet bij 30% (probeer de iPad pas op te laden al hij minder dan 10% batterijlading heeft!) / vaker van de lader gehaald terwijl hij nog niet vol was.

Ik kan weinig meer op het vorige antwoord kan toevoegen maar het kan misschien zijn dat de andere inderdaad meerdere laadcyclus heeft gehad. Dat is van 100 procent in totaal opladen. Als je 400 laadcyclus hebt gehad is de capaciteit van de iPad die minder lang batterijduur heeft natuurlijk door die reden achteruit gegaan. Maar dat weet je zelf natuurlijk beter. Ik denk nog even na over een andere oorzaak maar je zou de instellingen nog kunnen nachecken of je dingen die de batterij snel leeg laat lopen uit te zetten. Succes nog ermee.

Verschillende geheugencapaciteit en draaiende programma's.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100