Welke laptop is sneller en heeft een betere beeldkwaliteit? Packard Bell, Compaq of HP?

Hier is de link om de 3 laptops te vergelijken. Aangezien ik weinig verstand heb over laptops, heb ik jullie hulp nodig! Thank you! =)

http://www.laptopshop.nl/vergelijken/199465/161213/161214/

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb het nodig om verslagen te maken, internetten, msnen en skypen (dus ook videogesprekken)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als ik het zo bekijk is van alle laptops de Packard Bell de slechtste met een Celeron processor (langzame variant) en de HP Pavilion de beste.
Alleen als de webcam voor je belangrijk is dan heeft de Packard Bell wél de hoogste kwaliteit beeld via de webcam.
Als ik jouw was zou ik de HP of de Compaq nemen (bijde goede machines) en als het beeld kwaliteit te zwaar tegen valt kan je ook altijd nog een losse goede webcam aanschaffen voor een paar tientjes al is het wel vaak dat voor videogesprekken je nauwelijks de beste kwaliteit haalt door de vertraging van data over het internet.
Veel succes met kiezen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Packard Bell heeft een matige teputatie. Compaq is het consumenten cq budgetmerk voor HP. Afgaande op specs kun je beter voor de HP gaan.