Ik heb foute weergave van internet explorer, bijzonder weinig kleur en de lijnen zijn er ook niet meer ? zie de printscreen, als dat lukt

Deze vraag heb ik eens eerder gesteld maar kwam er niet achter nu heb ik een afbeelding

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tijd voor een andere en betere browser dus, Firefox of Chrome bijvoorbeeld.

Het beste antwoord

Als je dit probleem al langere tijd hebt en er geen oplossing voor kunt vinden, zet dan Internet Explorer weer even terug naar de basisinstellingen.

Ga naar Extra > Internetopties > Geavanceerd en klik onderaan op Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen. Klik vervolgens op Toepassen > OK en start de browser opnieuw op.
Pieter2011
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb ik net gedaan en er is nog geen verschil dus denk dat het niet aan internet explorer ligt maar misschien de video kaart, dat vind ik wel raar want als ik gewoon werk dan heb ik er geen problemen mee

Andere antwoorden (1)

Probeer eens "google chrome" of "firefox" te installeren.
Dit zijn 2 varianten op Internet explorer.
Persoonlijk vind ik google chrome de beste!
Krijg je nog steeds zo'n beeld?
Het probleem is vaak dat sites zijn aangemaakt om te functioneren voor bepaalde programma's. Is het programma (in u geval internet explorer) verouderd of niet upgedate dan kan hij bepaalde dingen niet herkennen en dus niet weergeven. Een update doen van het bestaande programma zou ook al kunnen helpen!