ik heb veel ruis op [internet] telefoon bij verschillende maatschappijen hoe kan ik dit voorkomen?Ik heb asdl verbinding

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Heb je je antenne al gedraaid? je telefoon kan dan geen verbinding maken, als de ruis over een week er nog steeds is zou ik terug nasr de winkel gaan.

Toegevoegd na 38 seconden:
Nasr=naar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Telefoon checken en je internet verbinding ook even checken dit kun je doen door cmd op te starten en dan te pingen naar google.nl of naar 8.8.8.8 ping 8.8.8.8 -t als deze uitkomst constant is weet je dat het niet aan de verbinding ligt. Of zet je wifi eens uit en kijk dan of de ruis er nog is!!!