Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik lees overal dat het verwijderen van apps van de ipad zo makkelijk is, maar bij mij gaan de icoontjes niet bibberen en krijg ook geen x. Wat mis ik?

Toegevoegd na 6 dagen:
Het zijn apps die ik zelf heb geinstalleerd. De app die vasthoud gaat niet bibberen en er verschijnt al helemaal geen kruisje

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
606

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Hou je vinger langer dan twee seconden op het icoontje.(Om de optie ongedaan te maken druk je op de 'homeknop')

Toegevoegd na 6 dagen:
Heb je al een iPad reset geprobeerd?(de aan/uit- en home-knop gelijkertijd ingedrukt houden)
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Je probeert waarschijnlijk iets te verwijderen wat standaard oude iPad is. Als je de iPad nieuw aanzet zijn er al standaard Apps aanwezig. Deze horen er op en kun je niet verwijderen. Als je zelf dingen er op download en dan het icoontje ingedrukt houd. Zal alles gaan bibberen en krijg je daar een kruisje te zien waarmee je de app kan verwijderen. Dit kruisje zal niet verschijnen bij de standaard Apps.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding