Als je op de usb 1 dvd kwijt wil kan dat gewoon rechtstreeks
gewoon met windows verkenner
als je meerdere wil zal je dus een map moeten aanmaken
voor elke aparte dvd want de namen van elke dvd zijn waarschijnlijk hetzelfde

Maar dan ligt het er maar aan waar je het later mee wilt
afspelen.

Sommige kunnen die tweede map niet vinden

maar meestal als je het bij 1 dvd houdt werkt het prima

als dat echt niet werk zul je vast iets moeten converteren
probeer dit eerst maar eens
capthavoc
11 jaar geleden
Als het goed is met dvd shrink...daarmee zet je de dvd op de harde schijf..daarna kopieren..naar USB
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je dvddecryptor gebruikt en eerst de USB in je pc doet kan kan je de USB als output gebruiken en is de dvd zonder beveiliging, wat bij het eerste antwoord niet het geval is.