Heeft TELE2 (Versatel) een upload limiet?

Weet niet zeker of dit hier juist is, maar toch probeer ik deze vraag te stellen. Het probleem is als volgt.

Zelf upload ik vaak foto's diverse websites (eigen o.a.). Eigen foto's, 100% voor mezelf. Ik heb geen 1x tot nu toe een illegale download geüpload. (Ik let daar goed op). Ik upload de foto's op de meest random tijden.

Mijn internet provider is Versatel, nu van Tele2. Je hebt 20 MBPS. Onbekend hoeveel uploadsnelheid dat is. Maar krijgt amper 4 MBPS (zogenaamd vanwege afstand + beton). En qua uploaden is t niet eens 1/10de van dat. Maar dat is niet altijd een ramp. Maar soms dus wel.

Soms, probeer ik vele foto's te uploaden. Zeker als ik dit bij meerdere site's doet. Gaat het compleet mis. Ineens loopt het internet vast, niks doet het meer, behalve Twitter raar genoeg. (Soms dat zelfs niet).

Soms helpt dan het herstarten van de PC, meestal moet ik de router resetten. Maar in ieder geval t gebeurt VEEL te vaak.

Ik ben een drama in telefonisch contact, en ben niet de eigenaar van dit abonnement (deze eigenaren weigeren me verder te helpen omdat zij de problemen niet ervaren, wat t extra raar maakt). (Als in thuisverbinding dus, woon nog bij me ouders). Via twitter krijg ik geen contact met ze. E-mail weet ik nog niet zeker. Maar goed.

Ik vraag me nu af, of deze problemen liggen aan een upload limiet. En ik ben benieuwd of dat echt mogelijk is. Of dat er ergens anders t probleem ligt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb dezelfde verbinding bij tele2. Bij mij gaat uploaden ook gruwelijk traag, vooral bij Youtube. De uploadsnelheid bij mij gemeten was erg laag, weet niet meer precies hoe laag, maar omgerekend kwam het er op neer dat ik een filmpje van ongeveer 400.000kb kan uploaden in 3 uur. Foto's bij picasa gaat soms ook erg langzaam, terwijl ik een dikke film binnen 10 minuten kan DOWNloaden. Ik weet niet of er iets aan te doen is. Als je een medewerker van Tele2 wilt spreken, kun je dit via de virtuele assistent proberen, als je maar lang genoeg vragen aan dat ding stelt, of typt: "Ik wil een medewerker spreken" word de sessie overgenomen door een medewerker (niet aangeven dat je een technische vraag hebt, anders zeggen ze bellen met de klantenservice). Je kan je upload snelheid hier meten: http://www.speedtest.nl/TestSuite/TestController.asp?TestTypeID=,3,

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100