Waarom kan ik sommige e-mail niet versturen?

Soms kan ik geen e-mail versturen en ik krijg dan het bericht dat de standaard e-mail cliént niet goed is geínstalleerd.Wat kan ik hier aan doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wellicht een andere email-client proberen? Ikzelf gebruik de gratis Eudora Light 7. Heeft niet overdreven veel mogelijkheden, maar dat hoeft van mij ook niet - ik denk ook dat dat juist bijdraagt aan de stabiliteit. Ik heb al jaren versie 7, en voel geen reden om te upgraden. Qua software ga ik altijd voor minimalistisch, indien dat voldoende is voor wat ik ermee wil doen. Ik heb 't idee dat dat erg bijdraagt aan de snelheid en betrouwbaarheid van 't systeem. (Vreemd trouwens dat ze 't Light noemen - ze bedoelen waarschijnlijk Lite.) Eens per 2 maanden ofzo is er een meldinkje of ik de pro-versie niet wil aanschaffen. Heb daar totaal geen last van. Bij 't installeren moet je dan wel selecteren dat je 't als standaardclient wilt gebruiken.

Bronnen:
http://www.eudora.com/

Installeer de standaard e-mail cliént goed... En dan zou het probleem best eens opgelost kunnen zijn...

Zet outlook als standaard. Toegevoegd na 4 minuten: chek deze link http://support.microsoft.com/kb/905421/nl

Als je Outlook gebruikt inderdaad Outlook als standaard instellen. Extra > Opties > Overige. Onder Algemeen klikken op Outlook instellen als standaardprogramma voor e-mail, contactpersonen en agenda. Als je bv Gmail gebruikt dan moet je Gmail adres als standaard ingesteld zijn. Instellingen > Accounts en Import daar staat E-mailberichten sturen vanaf. Vul daar je Gmail in.

Probeer dit eens: Stel je standaard e-mailclient in in het Configuratiescherm. Volg in Microsoft Windows XP de onderstaande stappen om het probleem op te lossen: Kies Start > Configuratiescherm Klik op Internet Options (als je in de categorieweergave bent in plaats van de klassieke weergave, moet je eerst Netwerk- en Internet-verbindingen kiezen). Klik op het tabblad Programma's. Klik in het vervolgkeuzemenu E-mail op Outlook Express als standaard e-mailclient. Klik op Pas toe. en OK

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100