ik kan de gratis app london 2012 game niet downloaden op m'n ipad. hoe komt dat? het moet voor vannacht gebeuren!!! help me aub

als ik het via mijn ipad download, staat er dat ik een gyroscoop nodig heb. als ik het via de computer doet, zegt hij dat het niet de juiste versie is of zoiets. ik wil heel graag die app op m'n ipad. kan iemand me helpen? het is nogal dringend omdat ik deze nacht op vakantie vertrek.

alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Die gyroscoop loop je blijkbaar op vast ?
kan je ipad wel met zijn beeld normaal gesproken draaien ?
zeg maar dat hij vanzelf het beeld draait ? als je hem scheef houdt ?
dat is die gyroscoop dat is hardware ,kan me niet voorstellen dat je geen gyro hebt ?
maar wellicht is deze in instellingen uitgeschakeld ?

Toegevoegd na 4 minuten:
Dus krijg je als de de app installeert niet de mogelijkheid deze in te schakelen
of vraagt hij niet deze feature moet ingeschakeld zijn om dit spel te kunnen gebruiken o.i van die strekking ?
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hij staat altijd al aan...