Wat gebeurt er met mij hotmail als microsoft stopt met hotmail?

Microsoft trekt volgend jaar de stekker uit hotmail. Maar wat gaat er dan gebeuren met onze mail accounts blijven die bewaard en kunnen we ergens anders inloggen of worden die gewist?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk dat iemand anders het overneemt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De hotmail adressen blijven gewoon bestaan.
Je zal wel via een andere site moeten inloggen, of, zoals Microsoft het liefst wil, via jouw Outlook.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@spixon: onzin. Microsoft zal gewoon de hotmail site aanhouden!

Het beste antwoord

Opvolger van www.hotmail.com is www.outlook.com. Daar kun je nu al inloggen met je hotmail-/live-/msn-adres en wachtwoord. Die e-mailadressen blijven gewoon bestaan, alleen zullen hotmail.com, msn.com en live.com verdwijnen.
Pieter2011
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Wat leuk dat je het gelijk tevoorschijn krijgt!
Pieter2011
11 jaar geleden
Ja, grappig hè?! Ik las dat je ook met Gmail kunt inloggen, maar dat heb ik nog niet geprobeerd.

Andere antwoorden (1)

Hotmail komt met een soort gelijke hotmail lees dit artikel even http://tweakers.net/nieuws/83469/microsoft-komt-met-preview-van-hotmail-vervanger-outlook-punt-com.html