Dat kan natuurlijk aan vele dingen liggen, maar mijn eerste ingevingen zijn :

1) Je gebruikt waarschijn meerdere mail accounts, en op je laptop zijn niet alle accounts (goed) ingesteld. Dus loop al de gegevens van deze accounts even goed na.

of

2) Je heb je mailinstellingen zo staan dat de mail van de server wordt gewist bij het ophalen van je email. Daardoor zal de eerste computer die dat probeert ervoor zorgen dat de volgende computer die emails niet meer kan ophalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wissen = smtp, laten staan op server pop3

Andere antwoorden (2)

Het wel of niet ontvangen van alle mails heeft an sich niets met een nieuwe computer te maken. Waarschijnlijk heb je meerdere accounts ingesteld gehad in je vorige email client en heb je er nu een vergeten. Kijk dus nog even de account instellingen na in je email client.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het kan ook zijn dat de laptop een te scherp ingesteld spamfilter heeft. Dan is de oplossing, het spamfilter aan te passen.