Heb een androit tbablet ook voice over of hebben er blinde mensen een tablet ?

Ik heb een vraagje ik ken iemand die blind is en wil graag een tablet maar een ipad vind hij best duur hebben blinde mensen ervaring mensen met een tablet ? En heb een androit tablet voiceover ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Een tablet heeft bijna dezelfde mogelijkheden als een laptop, dus moet daar gewoon spraakondersteuning op geïnstalleerd kunnen worden, de tablet of laptop wordt niet vergoed door je zorgverzekering, maar de spraakondersteuning wel, je kunt bellen met een webwinkel die de ondersteuning heeft, het telefoonnummer kun je vinden op www.worldwidevision.nl, zij kunnen je ook vertellen of je tablet daarvoor geschikt is, hetzelfde geldt voor smartphones. Ook kun je veel informatie krijgen door te bellen met de ooglijn en je zorgverzekering.