als je bedoelt je pc terug zetten naar fabrieksinstellingen doe je dat door je rechter alt + F10 tijdens het opstarten in te drukken. hier mee haal je je recovery partitie naar voren
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Moet het niet F12 zijn voor Acer (zie: http://forum.computeridee.nl/showthread.php?t=52197 )
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou ik heb al over de 100 pc's geïnstalleerd en het was bij allemaal alt+F10. F12 is een boot lijst naar. Voren halen waar je dan ka kiezen uit HDD, cd/DVD of LAN. Overigens bij HP is het Alt +F11 F12 gebruik je dus als je een recovery cd/DVD hebt of een Windows DVD