Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heel vaak als ik op YouTube een filmpje kijk op volledig scherm, word het beeld helemaal zwart en valt me internet uit. Hoe los ik dit op?

Het is echt heel erg irritant, alles doet het dan niet meer en loopt vast en dan moet ik weer via taakbeheer alles afsluiten, en dat gaat ook niet meteen. Soms staat er ook dat Shockwave Player niet goed afgesloten is, maar ik heb gewoon de laatste versie. Hoe fix ik dit? Ik gebruik Google Chrome.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik vrees dat je hardware van je computer niet toereikend is. Lijkt erop of je grafische kaart het niet aankan, je te weinig RAM hebt en wellicht dat je internetaansluiting ook te laag is.

Je kan dit oplossen door je hardware up te graden en anders zit er helaas niets anders op dan met niet-fullscreen te kijken. Of het filmpje eerst downloaden met Free YouTube downloader:

http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/free-youtube-download.htm

Na de download dan pas op fullscreen het filmpje bekijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Me grafische kaart kan het wel makkelijk aan, heb genoeg RAM en me internet is ook gewoon snel, dus daar ligt het niet aan. Het gebeurt soms, maar ik weet dus niet waarom.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Shockwave de-installeren, opnieuw opstarten. Opnieuw Shockwave installeren.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding