kan ik mijn laptop terug in de winkel laten maken omdat ik mijn wachtwoord ben vergeten?

ik heb dus een probleem; ik ben mijn wachtwoord vergeten.. Ik wil het zo graag laten maken. ik heb het van carrefour de laptop ( acer aspire 5349). Nu is de vraag : kan ik het laten maken? zo niet, weet iemand een oplossing ? ik heb geen andere account ofz,.. geen wachtwoordherstelcd, niets ;(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn verschillende tools en truuks om je ww te achterhalen, zeker als het geen admin ww is kan het soms heel makkelijk. Opstarten in veilige modus en admin kiezen (weet niet of dit met de nieuwere windows ook nog zo werkt).

Het beste antwoord

Er zijn diverse 'hack' tools beschikbaar die het wachtwoord kunnen resetten. Een van deze tools is 'offline password rese't' deze is 'opensource en veilig.

De betere computer winkel kan dit echter voor je binnen 10-15 minuten oplossen, mijn advies ga even langs een computerwinkel (specialist).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ok zal proberen, maar kan het in de winkel zelf ?

Andere antwoorden (1)

Als het het wachtwoord van Windows is wil het misschien lukken met Ophcrack.

Dit (op een andere computer) downloaden en op cd branden.