Ja, als hij inlogt in de admin-module, dan kan hij je e-mailadres zien (als je het tenminste op gegeven hebt).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het hangt van het gastenboek af. Als je hebt moeten registreren en een e-mailadres hebt moeten opgeven, dan kan de beheerder je e-mailadres zien. Als je iets schrijft op een openbaar gastenboek, zonder te hoeven registreren, dan kan de beheerder je e-mailadres niet zien (tenzij je het zelf opschrijft). Wel kan de beheerder je ip-adres zien, maar zonder hulp van justitie is dat niet terug te voeren naar een persoon.
bamibal
11 jaar geleden
De meeste gastenboeken systemen wel, vaak moet je zelfs nog je bericht bevestigen dmv een e-mail link. Wil je anoniem zijn? maak dan gewoon bij b.v. hotmail een tijdelijk account aan. De suggestie van je IP adres die hier eerder stond vermeld is ook nog een aandachtspunt. Een oplossing hiervoor is een anonieme proxy gebruiken.