Hoi vraagje, mijn asus 1005pe notebook start niet meer op. geen lampje brand meer. weet iemand een oplossing? hartstikke bedankt alvast.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als ik boven staande lees kan het ook zijn dat je opladder kapot is, battery wordt niet opgeladen en pc wil niet opstarten. Nieuwe opladder kopen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor je reactie, ik ben erachter dat ik mijn oplader dus ''netwerkkabel'' noem. zo weinig verstand heb ik er dus van. mijn excuses. en waar zou ik een oplader kunnen kopen voor mn eee asus notebook? Vriendelijke groetjes :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Via internet of computerzak.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zaak bedoel ik nartuurlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
saturn of mediamarkt? kan ik daar terecht? hartstikke bedankt voor je reactie en hoop dat het aan mn oplader ligt. vriendelijke groetjes :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zou zo maar kunnen, is bekeng merk moet dus geen. probleem zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke hartstikke bedankt voor t meedenken van de oplossing. Hoop dat het idd aan mn oplader ligt. ga morgen meteen naar de zaak, en laat het hier even weten of dat heeft geholpen. groetjes en fijne zondag :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
helaas heeft saturn geen opladers meer voor de eeepc. zelfs de universele past er niet op :( dus moet even verder kijken in n andere compzaak. hou jullie op de hoogte :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar een speciaalzaak. Dus geen media markt iets, probeer het op internet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoi, ben net terug en een oplader gekocht. hij past maar mn notebook wil nog steeds niet aangaan, en waar de stekker zit in mn notebook wordt hij gloeiend heet. nu ben ik echt ten einde raad. bang dat ik mn garantie bon moet op gaan zoeken. bedankt voor de reacties!! zeer gewaardeert! fijn weekend en groetjes !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt

Andere antwoorden (1)

Je kan proberen om met de oplader hem aan de praat te krijgen. Sluit hem aan en kijk wat er gebeurt. Kan ook dat de accu los zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hoi, bedankt voor je snelle reactie:) welke oplader bedoel je? ik heb alleen mn netwerkkabel en mn batterij. groetjes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen oplader om de accu mee op te laden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou zit zo, mijn netwerkkabel knippert sinds vandaag ipv dat hij blijft branden, dus heb ik hem uit het stopcontact gehaald en uit mn laptop. de volle batterij erin gedaan maar ik kan blijven drukken op de start knop, hij geeft geen reactie, helemaal dood ben ik bang. geen lampje dat nog brand of gaat branden. Groetjes :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Al gekeken of alles nog goed vast en aangesloten zit, want voor de rest kan ik je niet helpen sorry. Wel merkwaardig trouwens.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja heb ik wel naar gekeken, voor zover ik daar verstand van heb, gister gewoon nog aan gehad en niks aan de hand geweest, wilde m vanmorgen aanzetten en hij is dood. doet niks meer, geen geluidje of lampje dat aangaat. hij is helemaal uit en gaat niet meer aan, van de 1 op andere dag. idd heel vreemd, snap er niks van helaas. dankjewel voor je reacties, geeft niks dat je niet kan helpen hoor. groetjes en fijn weekend gewenst:)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Is die accu niet toevallig leeg?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
weet zeker dat ik m heb opgeladen maar goed, het zou misschien wel kunnen. helaas kan ik m niet opladen meer met mn netwerk kabel blijkbaar. heel vreemd allemaal ik snap er niks meer van. bedankt voor je reactie! :)