Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

het knopje van mijn iPod aan de bovenkant, kan niet meer worden ingedrukt. Kan hem niet uitschakelijk of vergrendelen. Wat kan ik nu hier mee doen?

Al druk je er op dan gebeurd er niks en hij beweegt ook niet. er zitten een paar barsten in het scherm. Heb ik nog garantie?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
512
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoelang heb je hem al en wat voor een ipod heb je?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je moet dan even de accu er uit halen en na 1 minuut er weer in doen. Dan is hij weer gereset.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou vertel hoe doe je dat? :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet voor 100% zeker dat er een accu in zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat is dan irritant. Ik heb een telefoon die ook zo moeilijk opengaat maar dat los ik op door hem vanaf 1 meter hoog te laten vallen op een houten ondergrond. Dit voorkomt beschadigingen.
De barsten krijg je niet vergoed, dit is namelijk geen fabrieksfout. Het lock-knopje kan je wel proberen te vergoeden, mocht dit niet lukken kan je in iOS 5 iAssastiveTouch activeren (onder instellingen > algemeen > toegankelijkheid) hiermee kan je met een blokje op je scherm de lock-knop nabootsen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding