Heeft iemand een duidelijke foto of plaatje van een schooltje van een mini-kerstdorp?

Op hyves ben ik beheerder van de http://schoolbank.hyves.nl/ en wil ivm de komende feestdagen een leuke achtergrond hebben.
Nu heb je tegenwoordig van die prachtige mini kerstdorpen met o.a. ouderwetse schooltjes. Dat lijkt me heel leuk als achtergrond. Maar denk je nu dat ik er eentje kan vinden op internet? NEE dus, zo frustrerend, dus ik dacht, ik vraag het op GV (hopelijk is dit wel een vraag die gesteld mag worden....) waar vast iemand wel een tip of een leuke foto of plaatje voor mij heeft...........:-).

Voor alle duidelijkheid nog eventjes, het liefs een plaatje/foto van (alleen) een minischooltje in kerstsfeer...
Ben benieuwd;-)!

Picture for question
1.1K

Het beste antwoord

Moeilijk om hier een passende foto voor te vinden ;)
Bij deze een oplossing vanuit mij.
Ik heb zelf geen account van Webshots, maar het aanmelden is gratis, daarna kun je het mooie schooltje downloaden. Er staan er meerdere in het album.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misslobe
14 jaar geleden
Ook heel leuk, dankjewel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
graag gedaan, het is me toch gelukt om het plaatje te plakken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
evt. een extra link:
http://image53.webshots.com/153/7/48/47/497674847nhBxpR_ph.jpg
misslobe
14 jaar geleden
Heel aardig, alleen .... de link doet het niet, kun je het nog 's proberen?
Alvast bedankt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt Misslobe, het plaatje heb ik nog een keer getest, maar bij mij doet ie het. Het is goed mogelijk dat het plaatje nog in mijn "cache" staat. De locatie voor bezochte plaatjes. Ik zal het foto'tje even downloaden en die zal dan onder mijn antwoord komen te staan als een nieuw plaatje.
misslobe
14 jaar geleden
Jaaa, heel mooi! Dankje!
misslobe
14 jaar geleden
Omdat de afbeelding, net als de anderen trouwens hoor, heel mooi was, maar ook een goede afmeting had voor mijn hyves-achtergrond. Nieuwgierig> Neem dan ff een kijkje en klik op de link ;-)!

Andere antwoorden (2)

Misschien is dit wat. Het is erg moeilijk om een leuk schooltje te vinden bij de kerstdorpen-leveranciers.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
misslobe
14 jaar geleden
Die is al heel leuk, dankje:-)!