€ 30,- kun je er nog wel voor krijgen. Met meer informatie kan je een exacter antwoord krijgen ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is nog een best nieuwe laptop hij is zilver
W E I N I G ....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe weet jij dat als ik vragen mag ;) En de kleur is niet zo van belang voor een prijsindicatie ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
weet ik hoor ik ben een Computer Nerd
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan weet jij vast een exacter antwoord op de vraag, of niet? Ik moet toegeven dat ik het echt wel knap vind dat je aan de informatie ziet dat het om een zilvere laptop gaat ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, hij is nog 150,= waard?