Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan het dat ik een email binnen krijg in Outlook (Windows-mail), maar het bericht nergens kan vinden?

Ik haal net een nieuw bericht binnen, krijg in Postvak In ook een 1-tje bij nieuwe berichten en hoor het geluid van een nieuw bericht, maar het bericht is nergens te vinden. Hoe kan dat?
Het staat niet in ongewenste emails. Hoe vind ik dit bericht?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
897

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Staat waarschijnlijk direct in je spambox... (ongewenste berichten)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staat je mailbox toevallig gesorteerd op bijvoorbeeld naam of onderwerp ipv mail, waardoor het mailtje zich momenteel ongeveer halverwege de lijst bevindt in plaats van onderaan, waar je hem zou verwachten?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, hij staat gewoon op datum, laatst binnengekomen bovenaan, zoals altijd.
Toevallig had ik vanavond ook zoiets dergelijks.
Kijk eens of je de rechter schuifbalk niet iets naar beneden hebt staan, dat was bij mij het geval.
De berichtjes zitten dan bovenin, onder de grijze balk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ook niet.
Klopt dat is niet gelijk te zien, soms als je ingelogd bent.
Dan kan beter even uitloggen. en dan opnieuw inloggen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als het om een commerciele e-mail gaat (d.w.z. een van een bedrijf of die in een bepaalde zin reclame bevat) is deze mail zeer waarschijnlijk in je spam inbox terecht gekomen. Het kan zijn dat je het zelf niet als spam ziet maar je mailprovider (hotmail, gmail, yahoo etc) of je internet service provider dit wel zo ziet en het uit veiligheid voor jouw in je spambox zet.

Is het geen commerciele boodschap geweest dan ligt de oorzaak waarschijnlijk ergens anders en zal het bovenstaande antwoord (vorige reactie) meer relevant zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding