Meerdere mogelijkheden:

1. 10 korte films
2. Compressie (bijv. divx), daarna niet meer met alle dvd-spelers in te lezen.

Toegevoegd na 28 minuten:
Zou de minnaar even kunnen vertellen wat er feitelijk onjuist is aan dit antwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dat ligt aan hoe groot 1 film is. Gaat het om een korte film dan kan dat uiteraard. maar laten we zeggen een gewone speelfilm van 90 minuten ongeveer. Als je een film bekijkt zie je de mooie kwaliteit. Hoe mooier hoe groter de data. Als je deze kleiner maakt ( dus ipv een blueray die al tot 50 Gigabyte kan komen) naar bijv 500 Mb ( 1/2 gigabytes) dan heb je de film helemaal gecomprimeerd. Je mist uiteraard alle extraatjes die een dvd heeft en puur de film. ( de film is dan van zodanige kwaliteit dat je hem op een iets te groot scherm al heel wazig beeld krijgt. Een dvd kan bijna 5 Gigabyte op, dus zou je de films 500 Mb moeten maken. En dat kan maar met kwaliteitsverschil ( of korte films van 1 uur.