Telkens als ik bezig ben op internet, gaat de site ineens een pagina terug, heel raar. Wat kan ik hieraan doen?

Ik zit heel vaak op mijn laptop en het begint me nu zo onderhand wel heel erg te irriteren. Telkens als ik bijvoorbeeld naar google.nl ga. Ik typ een zoekopdracht in en klik op een aantal sites. Dan heb ik de goede site gevonden en kijk ik even rond op die site. Opeens gaat mijn pagina er dan eentje terug en ben ik de pagina kwijt. (Niet dat dit heel erg is, want die heb ik zo weer teruggevonden). Maar dit heb ik ook als ik lange verhalen heb getypt, dan gaat mijn laptop uit zichzelf een pagina terug en ben ik heel mijn verhaal weer kwijt. (Dit is alleen op internet, geen last van op word of iets anders). Iemand die weet waar dit misschien aan ligt? Vind het heel vervelend en wil er heel graag van af.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou inderdaad aan die backspace knop kunnen liggen. Ga er is even goed opletten.
Dankje :) x.

Het beste antwoord

Vreemd fenomeen. Komen 2 dingen meteen bij me op...
1. spyware/malware/trojan/virus scannen!
2. zit er misschien ranzigheid onder en/of om je backpace toets, waardoor deze (ongemerkt) een beetje blijft hangen?

Toegevoegd na 19 seconden:
backspace dus...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Of heb je niet toevallig een toetsenbord met van die extra navigatieknoppen erop? Bij mij ligt er wel eens wat bovenop.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gezien het feit dat het een laptop is vermoed ik dat je bij het navigeren per ongeluk op backspace drukt, daarmee ga je een pagina terug.