Normaal als ik iets download via installous lukt dat normaal opeens staa er Please enable cookies to use this website. Weet iemand hier iets van ?

Het gaat op de iPad 2 16gb gejailbreak

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je moet je cookies weghalen en je weet zelf vast wel wat dat zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij je instellingen in Safari kun je je cookie instellingen aanpassen en activeren. Waag daar eens een blik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Elke site moet vermelden dat ze cookie,s gebruiken.
Dat staat ook bij De Telegraaf en GV.
U kunt ze toestaan of niet.

De websites van Sanoma Media maken gebruik van cookies. Wat betekent dit voor jou?